Internet jedini medij čiji je budžet u krizi rastao!

Internet marketing

Prihodi od oglašavanja u Srbiji su u padu od 2008. godine, kada je zabeležen rekord od 206 miliona evra. Procene za 2013. godinu su različite, ali se svi slažu da…

Prihodi od oglašavanja u Srbiji su u padu od 2008. godine, kada je zabeležen rekord od 206 miliona evra. Procene za 2013. godinu su različite, ali se svi slažu da su mediji u Srbiji mogli da računaju na šešto manje od 172 miliona evra, koliko je izdvojeno 2011. godine. Neke od procena govore da je tržište oglašavanja u Srbiji bilo vredno oko 160 miliona evra!

Značajna poboljšanja mediji u Srbiji osete tokom velikih političkih kampanja, a najveći oglašivači su inostrane kompanije i, do sada je to bio slučaj, javna preduzeća. Neke od procena govore da 85 odsto zarade od oglašavanja u Srbiji dolazi od stranih kompanija.

internet morguefile Internet jedini medij čiji je budžet u krizi rastao!

Sa druge strane Udruženje novinara Srbije i druga novinarska udruženja godinama već pomažu novinarima i medijskim radnicima u Srbiji da osmišljavaju i sprovode projekte samozapošljavanja.

Internet jedini medij čiji je budžet u krizi rastao, ali je korišćenje ovog medija u Srbiji još uvek ispod trendova u svetu gde skoro petina budžeta za reklamiranje odlazi na internet.

Razlog malog udela interneta u Srbiji u ukupnom budžetu za oglašavanje je slab sadržaj domaćih sajtova, ocenio je svojevremeno direktor agencije za istraživanje interneta Gemius Milan Kovačević.

Kako je rekao, zbog velikog preklapanja sadržaja prosečni korisnik interneta u Srbiji mešečno u proseku otvori oko 200 strana dok hrvatski korisnik otvori oko 500 strana.

Prema oceni Stojanovića, oglašavanje na internetu ne raste značajnije zbog nedovoljne penetracije interneta u Srbiji i krize “zbog koje ljudi sede kod kuće i gledaju televiziju”.

 

 

Prijavite se kako bi ste potpuno besplatno primili najsvežije vesti sa domaće i globalne IT scene! Svako jutro, na vaš e-mail stizaće sve novosti objavljene u Personal magazinu.

Komentari

Imate komentar na ovaj zapis?

Please follow and like us: