Kako uvećati broj pratilaca na Twitter-u

  • 28th July 2014
  • 456 Views
Kako uvećati broj pratilaca na Twitter-u

twitter promoteUtvrdili smo da je pola Srbije na Facebook-u i da je to odlično mesto da promovišete svoj biznis, upravo iz razloga što vi morate da budete tamo gde su vaši potencijalni kupci. Međutim, šta je sa Twitter-om? Da li je druga najpopularnija društvena mreža na svetu sa blizu 646 miliona aktivnih korisnika pravo mesto za vas i vaš biznis?

Teško je reći koliko je Twitter popularan u Srbiji, i na Balkanu uopšte, ali tri stvari su sigurne:

  • Nije popularniji od Facebook-a i nema više korisnika od Facebook-a
  • Iako je teško utvrditi koliko zaista ima Twitter korisnika sa Balkana, evidentno je da je taj broj u konstantnom porastu (ko prati Twitter scenu Balkana zna)
  • Pre ili kasnije, Twitter će popularnost koju ima u svetu dostići i na našim prostorima

Upravo je poslednja tačka razlog zbog koje bi trebalo da napravite profil na Twitter-u i da počnete sa uvećavanjem broja pratilaca.

KAKO?

Pretpostavićemo da ste napravili Twitter profil, stavili svoj logo za profilnu sliku, popunili About Us sa relevantnim podacima o svojoj kompaniji i uslugama i/ili proizvodima koje nudite, kao i da ste stavili link ka svom veb sajtu. Šta sad?

Kao što možete da vidite, broj ljudi koje vi pratite i koji vas prate je nula. Naš cilj je da povećamo broj ljudi koji nas prate. Da bismo to uspeli, moramo da pratimo ljude koje može da zanima naš proizvod i/ili usluga kako bi i oni zapratili nas.

Da bismo znali koga da pratimo, koristićemo Tweepi – online alat koji je potpuno besplatan. Da bismo napravili nalog, treba samo da ga povežemo sa našim Twitter profilom i da unesemo našu email adresu i kad se ulogujemo, Tweepi će ovako da izgleda:

Tweepi početna strana

Ovde nas zanimaju samo dve stvari:

  • Flush – ljudi koje vi pratite, a koji vas ne prate
  • Follow followers – pomoću ove opcije ćemo da pratimo ljude koji već prate profile koji su slični našem

Prvo što treba da uradimo je da nađemo profile koji su slični našem, odnosno profile čiji pratioci bi mogli da budu zaintersovani i za nas. Ako se, na primer, bavite prodajom polovnih ili novih automobila, sigurno vam prva opcija neće biti profili frizerskih salona, nego ćete pokušati da nađete druge placeve automobila ili recimo auto servise, jer je verovatnoća da će ljudi koji prate njih biti zainteresovani i za vaše automobile mnogo veća nego ljudi koji prate neki frizerski salon. Kako da nađemo te profile?

Kada se ulogujete na Twitter u gornjem desnom uglu videćete Search Twitter i tu ćete kucati sve ključne reči kako biste našli profile koji su slični vašem. U pomenutom primeru to bi bilo automobili, prodaja autmobila, auto servis, servisi…

Kada smo napravili listu od 10 do 15 potencijalnih profila, čije pratioce bismo voleli da imamo i među svojim pratiocima, vraćamo se Tweepi-ju. Kliknu ćemo na Follow followers:

Tweepi Follow Followers

U polje @interestingTweep ćemo uneti jedan od profila sa liste koju smo prethodno sastavili. Ja sam izabrao @PolovnaVozila. Kada kliknemo na Start Following to će ovako da izgleda:

Tweepi Follow

Prvo što treba da uradimo je da u gornjem desnom uglu kliknemo dva puta na Last Tweet (vreme od poslednjeg tweet-a) kako bismo sortirali listu da na prvom mestu budu oni koji su tweetovali najskorije.

Kada smo to uradili, pored svakog profila vidimo dugme Follow. Da bismo nekoga zapratili kliknućemo na to dugme i zatim na dugme profila ispod i tako redom. Da li da pratim sve profile sa stranice?

Ne. Na osnovu mog ličnog iskustva (i iskustva ljudi sa kojima radim), ne treba pratiti ljude koji nisu tweetovali duže od 3 dana.

Tweepi Follow

Profil pored kojeg piše about 19 hours ago ćemo pratiti, isto tako i profil ispod, dok profil pored kojeg piše 9 days ago nećemo pratiti. Kada smo došli do kraja liste, prelazimo na novu stranicu klikom na Next, i ponavljamo sve ispočetka.

KOLIKO ČESTO OVO TREBA DA RADIM I KOLIKO PROFILA DA PRATIM?

Da bi ova strategija imala najbolji efekat, ovo treba da radite svakoga dana! Ali, pre nego što sledeći dan počnete da pratite nove ljude, treba da prestanete da pratite one koji vas ne prate. Da bismo to uradili, kliknućemo na dugme Flush i ovo je prozor koji ćemo dobiti:

Tweepi Unfollow

Ono što treba da uradimo je da kliknemo na Unfollow dugme pored svakog profila, skroz do kraja liste i onda da pređemo na sledeću stranicu i uradimo isto dok god ne bude bilo više profila koje mi pratimo, a koji nas ne prate.

Kada smo to uradili možemo da počnemo da pratimo nove profile. Postoji više razloga zašto ovo radimo, ali najvažniji od svih je:

  • Kada budemo pratili 2000 profila, a broj profila koji nas prati bude ispod 2000, nećemo moći više nikoga da pratimo, a to svakako ne želimo da nam se dogodi

Na osnovu ličnog iskustva, preporučujem vam da počnete sa praćenjem 50 profila dnevno i da povećavate za 50 svakoga dana dok ne stignete do 300. Kad stignete do 300, onda pratite 300 profila dnevno dok ne pređete broj od 2000 profila koji vas prate. Nakon toga možete povećavati postepeno do 400 profila dnevno. Ovo je najbezbedniji način praćenja, jer ukoliko preterate, Twitter može da vam suspenduje profil.

ANALIZA I PRAĆENJE

Da bismo bili što efikasniji i da bi smo dobijali najbolje rezultate, odnosno da bi odnos profila koje mi pratimo i koji nas prate bio što bolji, moramo konstantno da analiziramo ono što radimo. Da budem precizniji, ako jedan dan pratimo 100 ljudi koji prate profil X, a drugi dan pratimo isto 100 ljudi koji prate profil Y, i posle prvog dana 50 ljudi je počelo da prati nas, a posle drugog samo 20, očigledno je da profili koji prate profil X su mnogo relevantniji i bolji i zbog toga ćemo pratiti profile koji prate profil X, a ne profil Y.

Da bismo ovo mogli da pratimo kako treba, preporučujem vam da besplatno skinete šablon koji sam napravio i koji sam koristio, a koristim ga i dalje kako bih dobio najbolje rezultate:

Preuzmi besplatan šablon

DA SUMIRAMO

Proces povećavanja pratilaca u kratkim crtama:

  • Napravite profil na Tweepi-ju
  • Napravite listu profila čije pratioce može da interesuje vaš biznis
  • Krenite sa praćenjem 50 profila dnevno i povećavajte svaki dan za 50 dok ne dostignete 300
  • Pre nego što krenete da pratite nove profile, prvo otpratite sve profile koji vas ne prate
  • Pratite i analizirajte

I ako je Facebook trenutno popularniji od Twitter-a na našim prostorima, budite sigurni da će trend Twitter-a doći vrlo brzo i kod nas, jer mi pratimo trendove, samo uvek malo kasnimo :). Zato budite spremni, ne čekajte da vas u januaru iznenadi sneg kao naše putare.  Ako imate Twitter profil, javite mi se na @LakiOnTheGo :)

Da li vi koristite Twitter?

Kako uvećati broj pratilaca na Twitter-u

Please follow and like us:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

RSS BIDD

  • How “The adjoining house at the Lustig Prean Gasse” became the British Embassy 27th May 2020
    Skip to content Leigh Turner Ambassador to Austria and UK Permanent Representative to the United Nations and other International Organisations in Vienna Part of UK in Austria 27th May 2020 Vienna, Austria How “The adjoining house at the Lustig Prean Gasse” became the British Embassy “The Ministry of Works may have ideas about office accommodation. […]
  • Digital Diplomacy: Connecting India with the World 26th May 2020
    Diplomacy has been an indispensable part of global affairs, as it is what makes it about relations between global actors. One easier way to connect with the world is digitally in the age of technology. The digital revolution has impacted all aspects of life including International relations. Digital diplomacy uses new methods and modes of […]

RSS Diplo Portal Belgrade

  • North Macedonia Party Accused of Playing With COVID Restrictions 27th May 2020
    Original Article The post North Macedonia Party Accused of Playing With COVID Restrictions appeared first on Diplomatic portal.
  • О перспективама промоције туристичког потенцијала Русије у Србији 27th May 2020
    У Руском центру за науку и културу „Руски дом“ у Београду одржан је радни састанак директора ове установе Надежде Кушченкове и представника компаније Arena Channels Group. На састанку је представљено неколико ТВ формата канала Balkan Trip, новог члана телевизијске мреже компаније, који за циљ има промоцију туристичког потенцијала Србије и регионалног туризма. Представници компаније Arena […]

Catalog of Destroyed and Desecrated Churches in Kosovo ( VIDEO )

How Belgrade based diplomats use Digital Diplomacy and Internet 2016

Diplo Portal Belgrade

Please follow and like us:
Scroll Up
error

Enjoy BIDD? Please spread the word :)